Reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT

Kupując w koszyczeknatury.pl masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony kosmetyk w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (chociaż będzie nam miło, jeśli uargumentujesz swoją decyzję - postaramy się wyciągnąć z niej wnioski). Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania.

Aby procedura zwrotu przebiegła szybko i bezboleśnie, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. Przesyłkę odeślij na adres:

KoszyczekNatury Liliana Maciąg
05-400 Otwock
ul.Łuaksińskiego 48
 
Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.
 
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.


 
REKLAMACJA

Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji.
 
Jeśli produkty zostały uszkodzone w trakcie dostawy, możesz wypełnić protokół szkody. W zależności od przewoźnika, odpowiednie formularze znajdziesz tutaj:

Po wypełnieniu protokołu, otrzymasz drogą mailową plik PDF. Prześlij go nam na biuro@kszyczeknatury.pl. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i zajmiemy się resztą. Poinformujemy Cię o wszczętym postępowaniu w ciągu 2-3 dni roboczych.

W innych sytuacjach wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE i dołączysz je do paczki.Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby firmy i odeślemy kwotę powiększoną o koszty wysyłki na wskazany nr rachunku bankowego lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl